Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 decembrie 2009

CADOUL DE CRĂCIUN

Trei bărbaţi stau de vorbă într-un bar înainte de Crăciun şi povestesc ce le-au cumpărat nevestelor lor drept cadou.

Primul: - Eu i-am cumpărat soţiei mele ceva ce ajunge de la 0 la 100 în şase secunde!
Ceilalţi: - Aha, ăsta trebuie să fie un Porsche!
Primul: - Exact!
Al Doilea: - Eu i-am cumpărat soţiei mele ceva ce ajunge de la 0 la 100 în patru secunde!
Ceilalţi: - Aha, ăsta trebuie să fie un Ferrari!
Al Doilea: - Exact, asta este cea mai rapidă maşină posibilă!
Al Treilea: - Eu i-am cumpărat soţiei mele ceva ce ajunge de la 0 la 100 în două secunde!
Ceilalţi: - Imposibil !!!...Nu există aşa ceva!
Al Treilea: - Să mor că aşa este!
Ceilalţi: - Zi, mă, ce e ?
Al Treilea: - Un cântar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu